- Yami > Rajski Kolec > Niebanalnie Kuszący
- Ziemia
- Piskę > Adept > Czarodziej
- 1 księżyc
- wężowy – morski
- samiec
- Łuski (i grzywa na głowie + ogonie)
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: miodowe
Dominujący kolor smoka: odcienie beżu + odcienie maliny/truskawki
Przeciętny wzrost wężowych: 1,4m w. (14m dł.)
Znaki szczególne smoka: zakręcone do przodu czerwone rogi, bioluminescencyjne piegi (bordo, niebieskie i złote – te tylko na plecach), biała smuga pod okiem do nosa, bokobrody
Skrzela, nie zieje
- Ma sierść tylko na głowie, szczątkową na plecach oraz na ogonie. Końcówki sierści są bordowe jak u matki. Resztę ciała pokrywa przylegająca do ciała łuska. Uwagę zwracają na siebie bioluminescencyjne kropki które skupiają się głównie na granicy dwóch kolorów ciała – czerwieni i beżu. W tym miejscy "piegi" są czerwone i niebieski. Kropki złote występują na plecach zaraz za sierścią która kończy się między łopatkami. Czerwone przypominające półksiężyce rogi to spadek po matce podobnie jak miodowe ślepia. Skrzela nieco podobne do rekinich są gdzieś na szyi na granicy bordowego.
- W zdrowym ciele zdrowy duch! Yami już od małego lubi dbać o czystości co w późniejszym wieku może przerodzić się w nerwice. Jako maluch będzie obserwował i uczył się świata, ale zamiast zadawać pytania wprost będzie wolał je wyszeptać na ucho ojca. Opanowanie maddary będzie zbawienne bo za jej pomocą odkryje, że wcale nie trzeba otwierać pyska! Co więcej w młodym wieku okazywanie emocji za pomocą kolorów (z pomocą magii) również będzie nieocenione. Z czasem młodzian pozbędzie się nieśmiałości. Jak szybko i w jaki sposób? Zobaczymy na fabule!
- Wykluł się z usianego kolorowymi kropkami jajka Arel (Gorzkiego Miodu) w stadzie Ziemi u swojego ojca Śwista (Syna Przygody).
Punkty Honoru: 1
Punkty Fabuły: 17
- ATUTY
– Boski ulubieniec (uż luty)
– Chytry przeciwnik
– Zaklinacz
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 4
Percepcja: 2
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 2
– ataku 2
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 28/4 mięsa, 1/4 roślin
Kamienie: różowy opal
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry:
– 2x Eliksir Chroniący Przed Atakiem Fizycznym I magicznym
– 1x elisksir zwiększający moc
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)* – użyj do końca '24
– podejrzana fiolka (dodatek do normalnego ataku – jeśli atak się powiedzie, ranny zachoruje na grzybicę)* – użyj do końca '24
– fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką) – L23, zużyj do końca '24
– krew jednorożca (możliwość wyleczenia dowolnego stadium choroby) – L23, zużyj do końca '24
– pierwszy poziom umiejętności specjalnej – L23, zużyj do końca '24*
Fabularne: 1x złota moneta, kościana igła i nici, czerwone korale gnomów, granatowa chusta z kropkami, gruba skóra rekina oceanicznego, ości rekina oceanicznego, skóra perłowego węgorza, igła i nić, bela białego materiału, bela zielonego materiału, mydło, zaproszenie do Ardenwell: od Afarina dla Yamiego
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek