Imię: Solaris » Niewidzialna Łuska » Upiór Pustyni Stado: Mgieł Ranga: Smok » Adept » Łowca Wiek: 8 księżyców Rasa: Skrajny (Pustynny x Północny) Płeć: Samiec Znak Losu:Thahar
Najważniejsze cechy wyglądu:
Skóra i Futro
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Ciemny Brąz
Dominujący kolor smoka: Piaskowy
Przeciętny wzrost (dodaj w nawiasie dokładny wzrost postaci w kłębie w metrach, np. 1,7 m)
Znaki szczególne smoka: Skóra na ciele pokryta jedynie drobnym meszkiem, kołnierz, ognisto-pomarańczowe futro na wewnętrznej stronie kołnierza i końcu ogona.
Zieje ogniem
Wygląd: Kiedy dwa tak skrajnie różne gatunki smoków się spotkają, efekty bywają zaskakujące. Pierwszym co rzuca się w oczy, to że większość ciała Solaris wydaje się goła, pokazując piaskową, plamistą, lekko pomarszczoną skórę. Gdyby jednak go dotknąć, okaże się, że pokryta jest bardzo rzadkim, delikatnym meszkiem. Po pustynnych przodkach Solaris odziedziczył składany kołnierz wokół szyi, pokryty jest on od środka krótkim, jaskrawo pomarańczowym futrem, które przechodzi w różne odcienie żółci i czerwieni. Dłuższa sierść w tym kolorze pojawia się także od połowy, do czubka ogona. Skrzydła smoka są rozległe, błoniaste, niosąc w ich wewnętrznej stronie ogniste kolory, z zewnątrz za to wydają się pokryte jedynie piaskową skórą. Samiec posiada dwie pary niezbyt długich rogów o kolorze ciemnego brązu. Oczy osobnika wpadają w ciemny odcień pomarańczu.
Charakter: Solaris jest smokiem uformowanym przez koczownicze życie klanu. Nigdy nie był gadatliwy. Zazwyczaj ostrożny i nieufny w stronę obcych. Cechuje się nieco cynicznym poczuciem humoru, które było normą w jego środowisku. Jest jednak w stanie stosunkowo łatwo adaptować się do nowych warunków i sytuacji. Jednak zdarzenia z przeszłości pozostawiły mocne piętno na młodym samcu.
Historia:
Poza barierą nie zawsze zdarza się, że smoki żyją przez pokolenia na tym samym, dziedziczonym terytorium. Taki przywilej zazwyczaj należy tylko do tych potężniejszych, którzy mogą bez pomocy Bogów strzec swoje terytorium przez niezliczone księżyce. Wiele osobników, które nie posiada koniecznej do tego potęgi, zbija się w grupy, koczując przez tereny i plądrując tereny...niezależnie od tego, jaka rasa je zasiedla. Ruchome klany rzezimieszków, które wpadają nieproszone, biorą to co mogą i uciekają z miejsca zdarzenia. Drobne potknięcie może nie raz kosztować kogoś życie. Rodzice Solarisa należeli do jednej z takich grup. Ich grupa była nazywana Klanem Płomieni. I tak się składało, że ojciec Solarisa, Anubis, był przywódcą klanu. Pisklak od początku nie był najlepiej przystosowany do tego stylu życia. Wykluł się jako anomalia, pozbawiona ochrony przed zimnem i piekącym słońcem. Jednak wbrew temu co wiele istot myśli o smoczych gangach, wiele smoków wśród nich nie jest całkiem pozbawiona sumienia i empatii. Każdy, kto należał do grupy, był członkiem tej rodziny. Nawet, mimo że Solaris często miał problemy nadążyć za resztą i nie raz musiał kryć się pod ich skrzydłami, lub wtulać w bardziej puchatych towarzyszy, nadal był częścią gangu. Jednak mimo życzliwości, nie zmieniało to faktu, że zawsze wiedział, że był...inny. Zawsze kosztował ich więcej niż inni młodzi pobratymcy. Zawsze był w jakiś stopniu obciążeniem na ich trybie życia, nie mając nawet szans by dać sobie radę siarczystych piaskach pustyni lub mroźnych górach.
W miarę jak stawał się starszy, zaczął uczyć się wszystkiego, co było związane z byciem urodzonym rzezimieszkiem. Okazało się, że jego delikatne, pokryte skórą łapy ułatwiały mu znacznie naukę skradania, dając mu cichy, lekki krok. Znacznie gorzej jednak wypadał w walce, nie mając ochrony w postaci twardych łusek lub warstwy futra. Od młodego uczył się kraść, uciekać oraz bronić się w razie potrzeby.
Jednego dnia wszystko jednak poszło źle, gdy zawitali w okolice terenów czterech stad, Przyciągnęła ich tu dość zmasowana obecność dwunogich istot, które zazwyczaj były dość łatwym celem w mniejszej ilości. Wyspecjalizowani w przemykaniu pośród wrogich terenów bez śladu, grupa w końcu wybrała cel w postaci jednego z obozowisk ludzkich, podczas gdy ci w końcu zasnęli. Początkowo wszystko szło dobrze. Starsi, silniejsi członkowie zajęli się przyciągnięciem na siebie uwagi i odciągnięciem łowców, gdy w międzyczasie młodziki wybierały jak najszybciej, co tylko mogły. Jednak gdy Solaris był zajęty rabunkiem, wybuchł kompletny chaos i hałas. Krzyki dwunogów, ryczenie, dźwięk ognia. Łowcy w zastraszającym tempie zaczęli zyskiwać nad nimi przewagę, odcinając drogi ucieczki. Plan zawiódł z pierwszym agonalnym rykiem smoka. Coś, co miało być zwykłym nalotem, przerodziło się w rzeź. Solaris porzucił łupy, widząc własnego ojca zmagającego się z dwoma dwunogami. Był już pokryty wieloma mniejszymi ranami. Jedno skrzydło starszego samca było przybite dzidą do ziemi, podczas gdy drugi próbował wbić ostrze prosto w gardło. Pędzony adrenaliną, Solaris rzucił się na łowcę próbującego wykończyć jego ojca. Niedoświadczony młodzik zdołał jedynie go przewrócić, dzida zaś wbiła się w bok klatki piersiowej młodego smoka, łamiąc część żeber i utykając pomiędzy nimi. Od tamtej chwili nie wiele pamięta, co dokładnie się stało, nim stracił przytomność, poza rozwścieczonym rykiem przywódcy gangu i płomieniami.
Gdy obudził się ponownie, był w innej części lasu. Nadal czuł ból dzidy wbitej między jego żebra. Rozglądając się po okolicy, zauważył jedynie znajomą sylwetkę Anubis'a. Zimne ciało leżące bez ruchu. Po nieudanych próbach obudzenia starszego samca zrozumiał wreszcie, w jakim położeniu się znalazł. Jego rodzinna prawdopodobnie nie żyła. Nie wiedział, gdzie się znajduje. Był poważnie ranny i kompletnie sam.
Umiejętności specjalne Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0 Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0 Błysk przyszłości 0 POZOSTAŁE
Ekwipunek
Pożywienie: 5/4 mięsa, 12/4 roślin Własne pożywienie: 2/4 mięsa; Kamienie: malachit, cytryn Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry:
– chroniący przed atakiem magicznym,
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– fiolka kwasu (dodatek do normalnego ataku – zadaje ranę lekką)* – użyj do końca '24
– mocny napar z melisy (do końca walki niepowodzenia smoka z Adrenaliną lub Niestabilnym zadają tylko rany lekkie)* – użyj do końca '24
– bukiet suszonych kwiatów dla Sennah (darmowe błogosławieństwo dla 1 osoby na misję zwiadowczą) – L23, zużyj do końca '24
– możliwość rozpoczęcia gry jako porzucone jajko lub pisklę maks 5ks z dwoma dziedziczonymi atrybutami – L23, zużyj do końca '24
– zamiana aktywnego kompana w niemechanicznego – L23, zużyj do końca '24
– możliwość odzyskania dawnego kompana – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: kościana igła i nici, 1x srebrna moneta, mały srebrny medalik (warty 2 srebrne monety)
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
Kiedy ocknąłeś się w środku nieznanego ci lasu, zakrwawiony i samotny, wyczuwałeś nie tylko swoją krew. Po rozejrzeniu się po pobliskich drzewach dostrzegałeś resztki jakiegoś ptaka – a przynajmniej to sugerowała krwawa miazga na korze oraz przyklejone do niej białe pióra. Z oddali rozległ się triumfalny okrzyk sokoła. Być może upolował mniejszego ptaka na obiad. Grunt, że nie Ciebie, gdy tu tak leżałeś.Znak Thahara
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;
THE LAWS OF COURTESY ARE SO INCONVENIENT: do not set fire to this chevalier, do not encase that baroness in a block of ice... HOW ARE WE SUPPOSED TO GET THROUGH THE DAY?
✦ PECHOWIEC— po każdym niepowodzeniu -1 do ST następnej akcji;
bonus sumuje się do 3 porażek z rzędu. ✧ RETORYKA— stałe -2 do ST przy testach na perswazję. ✦ SZCZĘŚCIARZ— jeden sukces zamiast niepowodzenia, do użycia raz na 2 tygodnie [03.06]. ✧ NIEUGIĘTA— możliwość wykonania ostatniego ataku na chwilę przed omdleniem;
+4 do ST akcji broniącego się. ✦ POJEMNE PŁUCA— raz na pojedynek / misję / polowanie ma -2 do ST ataku,
ale w następnej turze +1 do ST swojej akcji. ✧ GOJENIE RAN— raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi innej [01.01]. ✦ ZDROWA JAK RYBA— odporność na choroby – o ich pojawieniu się świadczy
tylko wynik 1 z rzutu k10. ✧ MAGICZNY ŚPIEW— raz na pojedynek / polowanie odejmuje 2 sukcesy przeciwnika.
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 29.06.2023 KALECTWA: +2 do ST akcji fizycznych;