Stado: Słońce
Ranga: Smok » Adept » Piastun
Wiek: 12 księżyców
Rasa: Skrajny (Pustynny x Morski)
Płeć: Samica
Znak Losu: Sennah
- Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Zielone
Dominujący kolor smoka: piaskowy
Przeciętny wzrost (1.75m)
Znaki szczególne smoka: Ciemniejsze podpalenie na pysku, pręgowane łapy i skrzydła, szczątkowa błona na szyi, para zagiętych rogów, kolec na nosie.
Zieje ogniem
Charakter:
Młoda smoczyca uwielbia kąpiele w piasku, długie spacery brzegiem oazy w pełni księżyca i wydłubywanie kolców opuncji z pomiędzy łusek rodzeństwa. Jak to jeszcze młody smok, nie znosi nudy. Uwielbia zabawy, igraszki, dokazywanie, ale wystarczy niewiele, by ją zniechęcić. Jej brat i siostra są dla niej bardzo ważni, więc choć chwilę myślała nad tym, by zostać i pomagać mamie – nie mogła dać im iść samym w ten nieznany świat. Przed Kalimą jeszcze wiele księżyców życia, więc jej charakter, może ulec zmianie, ale – zamierza dąrzyć do tego, by jej i jej rodzeństwu żyło się dobrze w nowym miejscu.
Historia:
Razem z mamą i rodzeństwem pierwsze kilkanaście księżyców życia spędziła wśród gorących piasków pustyni i całkiem... nietypowych bliskich. Arimara, ich matka, pozostawała bowiem w przyjaznych kontaktach z miejscowymi orkami, do tego stopnia, że trójka piskląt traktowała je jak mniej wyschniętą rodzinę. Nie wszystkie były jednak tak samo przyjazne i przez wzrastające niebezpieczeństwo – Arimara postanowiła wysłać swe dzieci w miejsce, z którego pochodził ich ojciec. Kalima lubiła słuchać szalonych opowieści o Golfstromie i o tym, jak wyglądały wielkie tereny pełne smoków na zachodzie. A teraz mogła się przekonać o tym, jak było na prawdę na własnych łuskach.
Punkty Rozwoju: 0
Punkty Fabuły: 3 (16)
- ATUTY
– Wrodzony talent
– Niestabilny
– Alchemik
– Uczony
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 1
Moc: 4
Percepcja: 2
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 2
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 2
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 1
– wspomagających 1
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 0/4 mięsa, 7/4 roślin
Kamienie: granat
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– psikus Riromiego (jednorazowy Chytry Przeciwnik)* – użyj do końca '24
– szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)* – użyj do końca '24
– 5 dodatkowych tur na polowaniu dla smoka lub kompana (poza limitem) – L23, zużyj do końca '24
– usunięcie okresu rehabilitacji – L23, zużyj do końca '24
– jednorazowy boski ulubieniec*
Fabularne: niebieski kaktus "Gucio" w doniczce, rak pustynny (można użyć jako 1/4 mięsa), duża doniczka z malunkiem skarabeusza, duży słoik ogórków kiszonych, wielbłądzi szalik
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek