» W tym temacie Pisklęta i Adepci informują, na jaką rangę zamierzają się szkolić. Wybór nie jest ostateczny! Warto zaznaczyć, że każdy smok ma obowiązek zostać Adeptem oraz sprostać stawianym przed nim wymaganiom.
» Ponadto, za każdego smoka pochodzącego zza bariery musi poręczyć przynajmniej jeden z dorosłych członków stada. Dopiero po tym procesie smok zostaje przyjęty do Stada, gdzie mianowany może zostać adeptem oraz zostać wpuszczonym do stadnego obozu.
ASPIRANCI
- Zagubiona Łuska – Czarodziej
Liliowa Łuska – Czarodziej
Alternatywna Łuska – Czarodziej
Następny Kolec – Czarodziej
Odważny Kolec – Wojownik
Rycerska Łuska – Wojownik
Runiczny Kolec – Łowca
Cytrynowy Kolec – Łowca
Kostyczna Łuska – Wojownik
Alduin – Wojownik
Fhardiraje – ?
Paw – ?
Meu – ?
Acherit – ?
Avenna – ?
- Wojownik – 4
Czarodziej – 4
Łowca – 2
Uzdrowiciel – 0 [zamknięte]
Piastun – 0
OBECNY STAN STADA
» To z tych smoków zostanie wybrany ci mistrz i do tych smoków możesz zgłaszać się z prośbami o nauki związane z daną dziedziną.
- Wojownicy [4]
Władca Przeznaczenia, Powiernik Pieśni, Szlak Blizn, Widmo Tęczy
Czarodzieje [4]
Obca Idea, Powroty Słońca, Stróż Pożegnań, Zew Nieba
Łowcy [4]
Mackonur, Przeświadczenie Dobrobytu, Demon Pustkowi, Ślad Chmur
Uzdrowiciele [3 / 3]
Wieczór Szeptów, Zaraźliwy Optymizm, Zarys Aspektów
Piastuni [5]
Piaskowa Wichura, Rytm Wydm, Płocha Ćma, Olchowe Lico*, Ślepa Sprawiedliwość
TESTY NA RANGĘ
» Lista testów z której Mistrzowie mogą wybrać zadanie dla swojego Ucznia.
- Wojownik; Czarodziej
– wygrana na arenie z innym smokiem [przynajmniej o takiej samej liczbie kostek],
– pokonanie 2 drapieżników Viliara,
– pokonanie [silniejszego, o 1-2 kostki] drapieżnika na polowaniu.
Łowca
– dotacja 12/4 pożywienia do stadnej Puli Głodu,
– upolowanie trzech różnych gatunków zwierząt,
– przekazanie 3 kamieni szlachetnych do skarbca.
Uzdrowiciel
– wyleczenie rany ciężkiej lub krytycznej,
– uzbieranie 30 sztuk ziół,
– wyleczenie dwóch chorób i dwóch ran dowolnej powagi.