Trzeci Szlak
: 05 kwie 2022, 13:14
Imię: Świst → Śmiały Kolec → Syn Przygody → Brat Wędrowców → Syn Przygody → Trzeci Szlak
Stado: Ziemia
Ranga: pisklę → Adept → Wojownik → Zastępca → Wojownik → Starszy → Zastępca
Wiek: 0 księżyców
Rasa: morsko-północny
Płeć: samiec
Znak Losu: Lahae
Najważniejsze cechy wyglądu:
Wygląd: Najbardziej charakterystyczną cechą Śwista są pomarańczowo-granatowe pasy, które pokrywają całe ciało smoka. Przez całą długość jego szyi biegnie duża, pionowa płetwa, kolejna znajduje się u kresu ogona, dwie kolejne w dolnej części klatki piersiowej i po jednej na łapę – z tyłu, za łokciem. O genach północnego świadczą z kolei niewielkie kępki białego futra w kilku miejscach: za policzkami, za piętami, u nasady skrzydeł i dwie po bokach ogona. Ze schematu pasów wyłamują się skrzydła – granatowe z góry, o pomarańczowej błonie z dołu. Oczy Śwista mają szafirowy kolor, delikatnie błyszcząc się w świetle. Jest nieco mniejszy od większości smoków, ma też dość krótką szyję.
Charakter: Świst przede wszystkim uwielbia przygody! Uwielbia poznawać nowe miejsca i zdobywać nowe znajomości, uwielbia też snuć bardzo-realistczne-ani-trochę-nie-podkoloryzowane-wcale-a-wcale opowieści. Cały świat jest dla niego wspaniały i ekscytujący, wspaniały jest każdy smok i z pewnością dla każdego znajdzie miłe słowo – no, może dopóki nie pozna takich, którzy się jednak tak wspaniali nie okażą. Bardzo lubi znajdować się w centrum uwagi, nie stroni też od zrobienia czegoś ekstra, jeśli tylko miałoby to przynieść mu rozgłos. Bywa skłonny do pochopnych, wręcz szalonych decyzji.
Historia: ...będzie najbardziej epicką, o jakiej Wolne Stada słyszały!
Punkty Honoru: 15
Punkty Fabuły: 63
Stado: Ziemia
Ranga: pisklę → Adept → Wojownik → Zastępca → Wojownik → Starszy → Zastępca
Wiek: 0 księżyców
Rasa: morsko-północny
Płeć: samiec
Znak Losu: Lahae
Najważniejsze cechy wyglądu:
- Sylwetka pierwotna
Łuski
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: szafirowe
Dominujący kolor smoka: pomarańczowe i granatowe pasy
Przeciętny wzrost: 1,56 m
Znaki szczególne smoka: –
Zieje lodem
Wygląd: Najbardziej charakterystyczną cechą Śwista są pomarańczowo-granatowe pasy, które pokrywają całe ciało smoka. Przez całą długość jego szyi biegnie duża, pionowa płetwa, kolejna znajduje się u kresu ogona, dwie kolejne w dolnej części klatki piersiowej i po jednej na łapę – z tyłu, za łokciem. O genach północnego świadczą z kolei niewielkie kępki białego futra w kilku miejscach: za policzkami, za piętami, u nasady skrzydeł i dwie po bokach ogona. Ze schematu pasów wyłamują się skrzydła – granatowe z góry, o pomarańczowej błonie z dołu. Oczy Śwista mają szafirowy kolor, delikatnie błyszcząc się w świetle. Jest nieco mniejszy od większości smoków, ma też dość krótką szyję.
Charakter: Świst przede wszystkim uwielbia przygody! Uwielbia poznawać nowe miejsca i zdobywać nowe znajomości, uwielbia też snuć bardzo-realistczne-ani-trochę-nie-podkoloryzowane-wcale-a-wcale opowieści. Cały świat jest dla niego wspaniały i ekscytujący, wspaniały jest każdy smok i z pewnością dla każdego znajdzie miłe słowo – no, może dopóki nie pozna takich, którzy się jednak tak wspaniali nie okażą. Bardzo lubi znajdować się w centrum uwagi, nie stroni też od zrobienia czegoś ekstra, jeśli tylko miałoby to przynieść mu rozgłos. Bywa skłonny do pochopnych, wręcz szalonych decyzji.
Historia: ...będzie najbardziej epicką, o jakiej Wolne Stada słyszały!
Punkty Honoru: 15
Punkty Fabuły: 63
Statystyki
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
Bonusy
Pożywienie & kamienie
Przedmioty fabularne
ATUTY
– Regeneracja
– Boski ulubieniec [uż. Wrzesień]
– Empatia
– Tancerz
– Magiczny śpiew
– Utalentowany
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 3
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 (ost.uż. 15.12.24)
– Regeneracja
– Boski ulubieniec [uż. Wrzesień]
– Empatia
– Tancerz
– Magiczny śpiew
– Utalentowany
ATRYBUTY
Siła: 5
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3
Moc: 2
Percepcja: 3
Aparycja: 4
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 2
Obrona 3
Atak 3
Wiedza 1
Leczenie 0
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 2
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– usprawniających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 1
– ataku 1
Błysk przyszłości 1 (ost.uż. 15.12.24)
RASOWE
– może czasowo przebywać w głębinach posiadając jedynie Pływanie 2
KRYSZTAŁY
– Włóczykija
– Ideału [rozładowany 15.03]
– Obieżyświata
– Kolekcjonera [naładowany 24.04]
ELIKSIRY
– 3x Leczący Rany Lekkie
– 4x Leczący Rany Średnie
– 2x Leczący Rany Ciężkie
– 2x Uniwersalny leczący (zamienia ciężką lub średnią w lekką, a lekką usuwa całkowicie)
– 3x Zwiększający Siłę
– 4x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym
– 5x Chroniący Przed Atakiem Magicznym
– 5x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym
RUNY
– 3x Runa Ataku Pazura
– 2x Ataku Mocy
– 1x Ochrony Przed Maddarą
– 7x Runa Ochrony Przed Pazurem
INNE
– Płomień Kammanora (zianie magicznym ogniem)
– dowolny przedmiot fabularny z gnomiego sklepu (link do listy opcji) – L24, zużyj do końca '25
– odstraszenie drapieżników na polowaniu – L24, zużyj do końca '25
– możliwość odwiedzenia terenu specjalnego (5 postów, potem postać musi się wynurzyć/odejść) – L24, zużyj do końca '25
– usunięcie okresu rehabilitacji – L24, zużyj do końca '25
– może czasowo przebywać w głębinach posiadając jedynie Pływanie 2
KRYSZTAŁY
– Włóczykija
– Ideału [rozładowany 15.03]
– Obieżyświata
– Kolekcjonera [naładowany 24.04]
ELIKSIRY
– 3x Leczący Rany Lekkie
– 4x Leczący Rany Średnie
– 2x Leczący Rany Ciężkie
– 2x Uniwersalny leczący (zamienia ciężką lub średnią w lekką, a lekką usuwa całkowicie)
– 3x Zwiększający Siłę
– 4x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym
– 5x Chroniący Przed Atakiem Magicznym
– 5x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym
RUNY
– 3x Runa Ataku Pazura
– 2x Ataku Mocy
– 1x Ochrony Przed Maddarą
– 7x Runa Ochrony Przed Pazurem
INNE
– Płomień Kammanora (zianie magicznym ogniem)
– dowolny przedmiot fabularny z gnomiego sklepu (link do listy opcji) – L24, zużyj do końca '25
– odstraszenie drapieżników na polowaniu – L24, zużyj do końca '25
– możliwość odwiedzenia terenu specjalnego (5 postów, potem postać musi się wynurzyć/odejść) – L24, zużyj do końca '25
– usunięcie okresu rehabilitacji – L24, zużyj do końca '25
POŻYWIENIE
– mięso: 1/4
– rośliny: 16/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
awenturyn, szmaragd, granat, akwamaryn, 3x onyks
ZIOŁA
–
– mięso: 1/4
– rośliny: 16/4
– grzyby: 0/4
– inne: 0/4
KAMIENIE
awenturyn, szmaragd, granat, akwamaryn, 3x onyks
ZIOŁA
–
4x srebrna moneta, mapa nieba południowego w pokrowcu, drewniana deska, szkicowe rysunki elfich kobiet (warte 1 złotą monetę), duża aksamitna pufa, stara wylinka wywerny, 3x mieniące się muszelki (zielona, czerwona, różowa), 15x spinacze z muszelek, niewiędnąca stokrotka, pulsujący kwiat lodowego lotosu, emocjonalna rękawiczka*ubrana naśladuje główne emocje właściciela (strach – krzyk, rozbawienie – śmiech, zadowolenie – mruczenie, złość – siarczyste przeklinanie, smutek – szloch). Ucisza ją tylko zetknięcie się z drugą rękawiczką do pary. Śpiewa jako chórek przy użyciu Magicznego Śpiewu, bezdenne srebrne wiaderko ślimaczych frytek* , mackoziele, karmazynowa ambrozja, drewniana łyżka z rzeźbioną w kształt węża rączką, bela białej jedwabnej tkaniny, pajęczy kieł Jedwabnej Królowej, tabard klanu Piwoszy (uszyty z myślą o smokach), książka "Czerwona Latarnia 4: Ostatni Grzmot" (Upojne noce Viliara, podróż dookoła świata i ucieczka przed alimentami.), Książka "Rzut Monetą" (opowiada o morskich smokach, które jako jedne z niewielu przeżyły apokalipsę.), złoty naszyjnik G + A (zaklęty), obraz przedstawiający Astrala poskramiającego orków, obraz ze skóry przedstawiający muskularnego Astrala z wielbłądem, sakiewka monet (13x złota, 20x srebrna, 32x miedziana)