A: S: 5| W: 5| Z: 3| M: 1| P: 3| A: 1
U: B,L,W,MP,MO,MA,Śl,Prs: 1| Pł,O,A,Kż: 2| Skr: 3
Atuty: Wiecznie młody; Ostry słuch; Pamięć przodka; Lekkostopy; Otoczony; Uzdolniony
Podrapał się po nosie. Więc czekało go dużo gadania, no trudno. Sam się na to pisał.
– Zwierzęta oswaja się zawsze w ten sam sposób: wpierw musisz je uspokoić i przekonać, że nie jesteś dla niego zagrożeniem. Spokojna postawa, zero gwałtownych ruchów i czasem nawet spolegliwa mowa ciała jest tu kluczowa. Zaoferowanie mu posiłku również może okazać się pomocne. Ba, nawet nierzadko ułatwia przekonanie do siebie takiego zwierzęcia – mówił powoli, powtarzając daną kwestię, jeżeli Drzemiący Kolec o to poprosił. – Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, będziesz mógł spróbować nałożyć mu więź. To taka, hm, maddarowa pętla. Nie widać jej, jest nieco innym tworem od tych, które poznasz na naukach magii, ponieważ ma trwałe działanie. O szczegóły zapytaj nauczyciela maddary, bo teraz i tak niewiele z tego zrozumiesz. – Przynajmniej Orli tak sądził. Bez podstaw trudno tłumaczyć bardziej skomplikowaną dziedzinę danej rzeczy. To jak chcieć się uczyć beczek w locie, gdy nie potrafi się nawet latać.
No ale nie tego miał go teraz uczyć. Usiadł i zaczął przygotowywać czar, tkając sylwetkę rozwścieczonego, rogatego demona, który przewyższał Qhira wzrostem oraz drapieżnością.
– Jeżeli nie chcesz walczyć, gdy rzuci się na ciebie jakaś bestia, po prostu ją przegoń. Pokaż, że jesteś groźniejszy. Większy. Rycz, uderzaj łapami lub ogonem w ziemię. Opcjonalnie możesz udawać trupa lub słabiaka, który nie stanowi dla drapieżnika konkurencji, ale to takie... nieeleganckie – zmarszczył nos. – Śmiało, spróbuj. – Po zachęceniu młodzika, Nihilon dokończył zaklęcie. Przed adeptem stanął czarnołuski demon o trójkątnym pysku z którego buchał siarczany dym. Nerwowo tupał kopytami, a przednie łapy, wyposażone w szpony, przecinały złowrogo powietrze.
Licznik słów: 261
S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 1B,A,O,Kż: 1| Śl,Skr: 2 wiecznie młody
brak kary +2 ST do wszystkich akcji po 110 księżycu
ostry słuch
+1 kość do testów Perc. na słuch (zwierzyna, drapieżnik)
pamięć przodka
-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST z rasami rozumnymi
lekkostopy
trzy razy na miesiąc ma +2 sukcesy do Skradania
otoczony
walka z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za +1 ST