A: S: 2| W: 4| Z: 2| M: 5| P: 3| A: 1
U: B,Pł,W,L,Prs,A,O,Śl,Skr,Kż: 1 |MO,MP: 2 |MA: 3
Atuty: Ostry Wzrok, Chytry Przeciwnik, Mistyk, Poświęcenie
No cóż, dopowie jeszcze z dwa słowa, i można zacząć mówić o istocie ataków.
-Skondensowana wiedza, ale jest ok. Tylko jeszcze o antymagicznej barierze, że osłania ona całe ciało smoka, prócz umysłu i dotuk powoduje jej zanikanie, co wykorzystują uzdrowiciele. To tyle. – doprecyzował odrobinę Echo. Nie ma co być zbyt ostrym dla malucha, te wszystkie nauki mogą być przytłaczające, a Świetlik go lubił, i nie chciał mu robić przykrości. Dobra, lecimy dalej z objaśnianiem.
-Dobra, przechodzimy do zagadnienia magii ofensywnej. Jak wiesz, do tworzenia ataków wykorzystywana jest energia magiczna, zwana maddarą, magazynowana w źródle, które odnalazłeś w poprzednim toku nauki. Jest to rezerwuar energii, który pozwoli Ci wykonywać ataki i obronę, lecz nie jest nieskończony, więc nie można przeginać.. Na nasze szczęście stale się odnawia, więc można trochę poczarować bez opadnięcia ze zmęczenia.. Co do samej istoty ataku magicznego.. Tak jak w poprzedniej nauce, tworzysz... twór, tym razem taki, który ma zranić, lub nawet zabić przeciwnika. Tak jak poprzednio, zaczynasz od najprostszych cech, jak kształt, kontur, kończąc na bardziej zaawansowanych, takich, które określają letalność, czyli zwiększają śmiercionośność Twojego pocisku, czy co tam wymyślisz. Przy tworzeniu ataku musisz być bardzo precyzyjny, musisz dokładnie podać wymiary tworu, jego cechy, oraz miejsce, w który będzie skierowany, gdzie ma on wykonać przysłowiowe "kuku". Dla przykładu, może to być prawe oko, albo prawa łapa na wysokości nadgarstka. Dobrze też wiedzieć, jakie się chce zadać obrażenia, jakiego charakteru, i określić to, dla przykładu pogruchotać kości.. Tak jak mówiłem wcześniej, sam twór zaniknie po przestaniu przelewania maddary, ale obrażenia pozostaną.. Dobra, pierwsze zadanie.. masz walnąć magicznym atakiem, to co zaraz stworzę, połączymy to z malutkim pokazem.. – nagadał się Świetlik. Dobra, kurtyyyyna w górę!
Przed pisklakiem zmaterializowała się bryłka złota.. Nagle w głowie małego pojawiły się słowa, wypowiedziane mistycznym głosem.
-Pewnego razu, znalazłeś małą bryłkę złota, była Twoja, tylko Twoja, Twój łup! – usłyszał w własnym umyśle Skarab.
Wtem nagle zmaterializował się paskudny goblin, o wyglądzie... nie odbiegającym od prawdziwych przedstawicieli tego gatunku. Zachichotał, rzucił się do bryłki złota, złapał ją, stanął przed Żuczkiem, i zaczął wymachiwać zdobycza nad głową, pokazując pisklakowi język.
-Oooo, a tu nagle pojawił się szkaradny goblin, który zabrał zdobycz małego żuczka! Żeby odzyskać skarb, musisz zatłuc bestię – znów pojawił się mistyczny głos.
-Przywał złodziejowi. Co do charakteru ataku, masz wolną ręke.. ma być skuteczny. Bij dziada – powiedział już normalnie Echo. Zobaczymy, czym malec go zaskoczy....
Licznik słów: 396
Ostry wzrokOstry węch/wzrok/słuch: dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, zioła) / wzroku (kamienie szlachetne) / słuchu (zwierzyna, drapieżnik)Chytry przeciwnikraz na pojedynek/2 tygodnie polowania +2 ST do akcji przeciwnikaMistykraz na walkę +1 sukces do ataku magicznegoPoświęcenieraz na atak +1 sukces kosztem jednej rany lekkiej
motyw muzycznymotyw walki
Mglejarka
S:2 | W:1 | Z:1 | M:1 | P:3 | A:2
B, Skr, Śl:1 | A, O:2
kolor=D2691E
Kalectwa: brak lewego skrzydła, niezdolność do lotu,
uszkodzenie krtani (niezdolność do mowy, +1 ST do wytrzymałości)