|
|
|
|
〰✧〰✧〰 Osiągnięcia bojowe 〰✧〰✧〰 |
|
|
|
|
| Gwiazda Śmierci |
- zadanie smokom 8 ran krytycznych / śmiertelnych
|
|
Kryształ Gwiazdy Śmierci (przeciwnik zadaje rany jak łowca/uzdro/adept przez 2 tury od momentu aktywacji) |
| Nieśmiertelny |
- otrzymanie w ciągu życia postaci przynajmniej 5 ran krytycznych / śmiertelnych
|
|
Kryształ Nieśmiertelnego (samouleczenie pojedynczej rany lekkiej, średniej lub ciężkiej poza walką / rana krytyczna: ST 5 do leczenia, gwarancja na przeżycie przy użyciu przynajmniej min. ziół / rana śmiertelna: zaliczony rzut na wytrzymałość, ST 7 do leczenia, nadal potrzebne 4 sukcesy) |
| Niezwyciężony |
- wygranie 8 pojedynków bez otrzymania żadnej rany
|
|
| Zabójca Jednorożców |
- samodzielne pokonanie jednorożca
|
|
| Pogromca |
- samodzielne zabicie 5 dzikich drapieżników – cele do wyboru: demon, feniks, jednorożec, kelpie, leszy, mantykora lub żywiołak
|
|
Kryształ Pogromcy (-1 ST do walki z 2 gatunkami zabitych drapieżników z powyższej listy – gracz dokonuje wyboru w czasie składania raportu ze zdobycia tytułu) |
| Poskramiacz |
- samodzielne zabicie 5 dzikich drapieżników – cele do wyboru: amemait, bazyliszek, bies, gryf, hipogryf, hydra, lewiatan, niedźwiedź, puma lub rekin
|
|
Kryształ Poskramiacza (-1 ST do walki z 2 gatunkami zabitych drapieżników z powyższej listy – gracz dokonuje wyboru w czasie składania raportu ze zdobycia tytułu) |
|
|
|
|
〰✧〰✧〰 Osiągnięcia łowieckie 〰✧〰✧〰 |
|
|
|
|
| Kolekcjoner |
- dobycie na polowaniu lub wyprawie 30 kamieni szlachetnych / 50/4 znalezionego pożywienia (rośliny, grzyby, jajka, orzechy, małe zwierzęta) / 100/4 mięsa z upolowanej zwierzyny lub zabitych drapieżników
|
|
Kryształ Kolekcjonera (chroni przed omdleniem przez 2 tury) |
| Myśliwy |
|
|
| Tropiciel |
|
|
Kryształ Tropiciela (sprawia, że każda znaleziona zdobycz przez 6 rzutów na skradanie daje o 2/4 mięsa więcej niż zwykle. Po rozładowaniu musi minąć minimum miesiąc kalendarzowy nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany) |
|
|
|
|
〰✧〰✧〰 Osiągnięcia edukacyjne 〰✧〰✧〰 |
|
|
|
|
| Pojętny Uczeń |
- spełnić wymagania na pełną rangę mając 22 lub mniej księżyców
|
|
Kryształ Pojętnego Ucznia (pozwala na wcześniejszą naukę poziomu III Umiejętności. Kryształu nie trzeba ładować) |
| Ideał |
- Atrybuty: 5, 4, 3 / 5, 5, 2 / 4 4 4
|
Siła: 1/1
Wytrzymałość: 2/3
Zręczność: 2/4
Moc: 1/4
Percepcja: 2/4
Aparycja: 3/3
|
Kryształ Ideału (pozwala na błyskawiczne odnowienie mocy Atutu i ponowne jego użycie, nawet jeżeli nie minął jeszcze narzucony czas oczekiwania. Po użyciu należy odczekać 1 księżyc, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.) |
| Mentor |
- 15 zatwierdzonych raportów z umiejętności swoich uczniów
|
|
Kryształ Mentora (pozwala właścicielowi chronić się przed zachorowaniem – pod warunkiem ładowania mocy Kryształu raz na 4 księżyce) |
| Podpora |
- awans na adeptów pięcioro z wychowywanych piskląt. (odbycie z nimi co najmniej 3 fabuł kwalifikujących się na PF lub nauczenie ich 3 umiejętności na poziomie 1)
|
|
| Wielki Mistrz |
- spośród Adeptów przydzielonych smokowi na uczniów, ten wytrenował 4 do dorosłej rangi (nauczył ich co najmniej dwóch umiejętności kierunkowych na poziomie 2)
|
|
| Przyjaciel Zwierząt |
- 5 zatwierdzonych raportów z przeprowadzonych szkoleń umiejętności kompanów
|
|
|
|
|
|
〰✧〰✧〰 Osiągnięcia zwiadowcze 〰✧〰✧〰 |
|
|
|
|
| Odkrywca |
- odbycie 1 misji zwiadowczej z błogosławieństwem
|
|
Zdobycie Tytułu uprawnia do jednorazowej zniżki opłaty za udział w misji zwiadowczej o 1 kamień szlachetny/równoważnik w pożywieniu czy ziołach. |
| Włóczykij |
- odbycie 4 misji zwiadowczych z błogosławieństwem
|
|
Zdobycie Tytułu uprawnia do trwałej zniżki opłaty za udział w misji zwiadowczej o 1 kamień szlachetny/równoważnik w pożywieniu czy ziołach. |
| Obieżyświat |
- odbycie 15 misji zwiadowczych z błogosławieństwem
|
|
Kryształ Obieżyświata (smok ma więcej możliwości wymian w świątyni) |
| Dyplomata |
- okazany wyraz szacunku istoty z innej rasy rozumnej
|
|
Może bez ograniczeń zjawiać się w miejscach gdzie urzędują istoty rozumne, z którymi się dogadał. Nie będzie nigdy wypraszany czy niemile widziany. |
|
|
|
|
〰✧〰✧〰 Osiągnięcia 〰✧〰✧〰 |
|
|
|
|
| Doświadczony |
- uzyskanie 10 różnych tytułów
|
|
Kryształ Doświadczonego (smok może przebywać i polować na terenach specjalnych) |
| Szczodrobliwy |
- oddanie na fabule bezinteresownie 20 kamieni szlachetnych/ 80/4 pożywienia (kamienie/pożywienie oddawane w formie nagrody/zapłaty za naukę, nakarmienia postaci, nie są brane pod uwagę).
|
|
Kryształ Szczodrobliwego (sprawia, że znajdując kamień szlachetny na polowaniu/wyprawie, przez okres 6 tur smok otrzymuje drugi kamień szlachetny do pary. Po rozładowaniu musi minąć minimum miesiąc kalendarzowy nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany) |
| Wędrowiec |
- odwiedzenie terenów pozostałych Stad (5-krotna pomoc na polowaniu lub 2 polowania lub 5 ukończonych fabuł na terenie danego Stada, granica nie liczy się jako teren ; smok musiał zwiedzić minimum trzy różne lokacje podczas tych wizyt)
|
|
| Serce Stada |
- 85 księżyców – bez zmiany stada, a także aktywność związana z życiem stadnym
|
|
Przez tyle czasu żył jako wzorowy obywatel stadny, że nawiązał z każdym członkiem tak niezwykłą więź, że potrafi wyczuć czy dany smok jest w niebezpieczeństwie i odgadnąć gdzie się w danej chwili znajduje. |
| Natchniony |
- Otrzymanie pozytywnej lub neutralnej odpowiedzi na modlitwę każdego z bóstw Wolnych Stad.
|
|
| Kolekcjoner Cudów |
- otrzymanie każdego z pięciu rodzajów przedmiotów jednorazowych
|
|
| Wiążący |
- dwukrotne zdobycie Kompana minimum typu 2
|
|