Niebanalnie Kuszący
+ 4 PF
+ igła i nić
+ bela białego materiału
+ bela zielonego materiału
– 4/4 roślin
– eliksir zwiększający moc
– niemechaniczny kompan typu 0-2 (gatunek spoza terenów Wolnych Stad do omówienia z administracją) – L23, zużyj do końca '24
Obejmujący Obłoki
+ 4PF
+ czerwony kapelusz z piórem
– eliksir chroniący przed atakiem fizycznym oraz magicznym
Pąk Róży
+ 4PF
+ naszyjnik z czerwonych, czarnych i białych kamieni
+ zestaw kolorowych piłek do żonglowania
Boski ulubieniec: darmowe błogosławieństwo na zwiad (ostatnie użycie: październik) Empatia: -2 ST do perswazji, -2 ST do nakładania więzi Tancerz: stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną Magiczny śpiew: raz na pojedynek/polowanie i wyprawę/2 razy na polowanie łowcy, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika Błysk przyszłości: ostatnie użycie – 18 listopada
Trzeci Szlak – następne użycie Błysku przyszłości 8 kwietnia (globalnie)
Zużyte przedmioty:
Oblicze Determinacji: Runa Ochrony Przed Pazurem
Córa Róż: Eliksir zwiększający siłę
Pasterz Ziemi: rozładowanie Kryształu Kolekcjonera
Trzeci Szlak: runa ochrony przed pazurem
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady lub zauważyłeś jakieś
nieprawidłowości – sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu.
Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Runy:
– Ataku Pazura
– 2x Ataku Mocy
– 2x Ochrony Przed Maddarą
– 2x Ochrony Przed Pazurem
Eliksiry:
– Zwiększający Siłę
– 2x Chroniący Przed Atakiem Fizycznym oraz Magicznym
– 1x eliksir ochronny przed atakiem magicznym
Inne bonusy:
– odstraszenie drapieżników na polowaniu – L23, zużyj do końca '24
– przedłużenie terminu ważności nagrody z loterii '22 aż do końca 2024 (uwaga! przedłużona nagroda zostanie przypisana na stałe do twojej postaci) – L23, zużyj do końca stycznia '24
Przedmioty fabularne:
1x złota moneta, 2x srebrna moneta, puchar Konkursu Talentów Piesków z rubinem w środku (można wyciągnąć by otrzymać kamień szlachetny), niewielka malowana zawieszka w kształcie gnoma, drewniana figurka kruka (arcydzieło), srebrna grudka Naranlei, runa raido, błękitna wstążka, wielka księga szyderców, Trofeum z areny Twardzielala, czaszka człowieka, żaba rycząca Buczek, złota zawieszka dla Rosy, olbrzymia kość, torba Amisia, szczotka dla psów, księga żabich zaklęć, siarka, 2x smoczy ząb, czaszka gigantycznego dzika, kawałeczki drewna, torba kostek i kosteczek, drewniany kufel z grawerem, szkielecik Szczura, zamarznięta żaba, dwie wełniane czapki (z napisem "DZICZ" i "FOKA"), wełniane skarpetki z haftem żabki (rozmiar małego psa), sztylet, korona cierniowa
• ostry węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, mniejsze pożywienie) • szczęściarz • 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie • lekkostopy • trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania • opiekun • stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów, kompani mają +1 turę na polowaniu • znawca terenów • znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła 2 razy na polowanie
zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
ostatnie uż. szczęściarza 20.10 | lekkostopy – marzec 0/3 | znawca – marzec 0/2 | ostatnie uż. błysku przyszłości 03.11
Atuty Dixi:
regeneracja– raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich
ran wybranego stopnia o jeden szczupły– potrzeba o 1/4 mniej pożywienia by zaspokoić głód
ATUTY I. Pamięć przodka:-2 ST do walki z zwierzętami i -1 ST do walk z rasami rozumnymi II. Bestiobójca:tabela ran woja/maga do walki z drapieżnikami III. Opiekun:stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów. Kompani mają +1 turę na polowaniu IV. Znawca terenów:znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 10 sztuk zioła dwa razy na polowanie. Zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny
• ostry węch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu (zwierzyna, mniejsze pożywienie) • szczęściarz • 1 sukces zamiast niepowodzenia raz na 2 tygodnie • lekkostopy • trzy razy na miesiąc +2 sukcesy do Skradania • opiekun • stałe -2 ST do wszystkich akcji kompanów, kompani mają +1 turę na polowaniu • znawca terenów • znalezienie 4/4 pożywienia / kamienia / 6 liści/5 korz. zioła 2 razy na polowanie
zawsze znajduje minimum 2 osobniki w stadzie małej zwierzyny.
ostatnie uż. szczęściarza 20.10 | lekkostopy – marzec 0/3 | znawca – marzec 0/2 | ostatnie uż. błysku przyszłości 03.11
Atuty Dixi:
regeneracja– raz na tydzień obniżenie powagi wszystkich
ran wybranego stopnia o jeden szczupły– potrzeba o 1/4 mniej pożywienia by zaspokoić głód
1/4 roślin, ametyst
kartka ze szkicem oraz informacjami na temat lawendy, pusta kartka, dziennik Flyma
2x bukiet suszonych kwiatów dla Sennah (darmowe błogosławieństwo dla 1 osoby na misję zwiadowczą) – L23, zużyj do końca '24
Dla Gwiezdnej Egzekucji:
możliwość odmłodzenia lub postarzenia o maks 6 księżyców (wlicza się w limit odmłodzeń raz na 2 miesiące) – L23, zużyj do końca '24
Do skarbca Ziemi:
2x Eliksir zwiększający Moc
możliwość odzyskania dawnego kompana – L23, zużyj do końca '24
odstraszenie drapieżników na polowaniu – L23, zużyj do końca '24
pechowiec // -1 ST do akcji po porażce, sumuje się do 3 porażek z rzędu trudny cel // +1 ST do ataków fizycznych przeciwnika,
drapieżniki atakujące fizycznie nigdy nie zadadzą kryta/śmiertelnej zaklinacz // stałe -1 ST do rzutów na obronę magiczną regeneracja // obniżenie 1 stopnia wszystkich ran raz na tydzień poświęcenie // +1 sukces do ataku w zamian za ranę lekką
niedowład prawej tylnej łapy // +1 ST do akcji fizycznych