Herian » Nurtujący Kolec » Zarys Aspektów
Stado:
Słońca
Ranga:
Smok » Kleryk » Uzdrowiciel
Wiek:
1 księżyc
Rasa:
Pustynny – Wężowy
Płeć:
Samiec
Znak Losu:
Kaltarel
- Łuski
Skrzydła błoniaste, jedna para
Dwie pary łap
Kolor oczu: Genetycznie niebieskie, obecnie mglisto-białe (całkowita ślepota)
Dominujący kolor smoka: Beżowy z granatowym
Przeciętny wzrost 1,70 m
Znaki szczególne smoka: Mleczna grzywa, łaciaty, poza jaskinią nosi przepaski na oczach
Zieje ogniem
Wygląd:
» Link do wyglądu
Herian przypomina (prawie) typowego pustynnego smoka. Od jego kolorystyki po budowę, ma długie łapy, długą szyję, długie cielsko. Dość duże i rozbudowane skrzydła o granatowym kolorze. Ciało pokrywają liczne łatki, o kremowym kolorze, podbrzusze jest jasnego koloru. To co ma po wężowym ojcu, to długa, jasna blond grzywa, która przechodzi przez całe jego ciało.
Choć najbardziej charakterystyczną rzeczą w jego ciele, są jego oczy. Bowiem jego oczy są praktycznie białe, a źrenica ciągle rozszerzona niezależnie od światła które pada na jego pysk. Smok urodził się z jakiegoś powodu z ślepotą. Niekiedy brzegi jego oczu bywają zaczerwienione, jednak nie sprawia mu to dyskomfortu. Poza jaskiniami, podczas podróży, często będzie nosić na pysku czarną materiałową opaskę. Ze względu na to że nie widzi, nie jest w stanie ich dobrze chronić przed pyłem i drobinkami, więc takie znalazł na to rozwiązanie.
Charakter:
Choć dopiero się rozwija, można zauważyć u niego bardzo dużą ciekawość świata. Herian jest trochę gadatliwym, ale bardzo grzecznym smokiem. Czasami jednak wydaje się być nieczuły, choć nie robi tego specjalnie- nie umie wizualnie rozpoznać emocji lub mowy ciała poprzez wzrok. Stara się by wada z którą się urodził, nie wpływała mocno na jego życie.
Drugą ważniejszą cechą która objawia się u niego, to chęć poznawania rzeczy. Lubi dłubać i sprawdzać przedmioty jakie ma, lubi słuchać historii którzy mają do opowiedzenia inni. Stara się kreatywnie podchodzić do świata którego nie za bardzo widzi.
Ma całkiem dobre poczucie humoru.
Historia:
Wykluł się, to już jest jakiś wyczyn! A co będzie dalej, to już czas pokaże.
Punkty Leczenia: 10 i 2/3
Punkty Fabuły: 10
- ATUTY
– [Ostry węch
– Szczęściarz (użyty 1 maja)
– [grupa trzecia]
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 4
Moc: 3
Percepcja: 1
Aparycja: 1
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1
Leczenie 2
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: –
Kamienie: 2x ametyst, diament
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry:
– eliksir leczący rany średnie
Inne bonusy:
– krew jednorożca (leczy dowolne stadium choroby)* – użyj do końca '24
– saszetka pieprzu (rzucona w drapieżnika przepędza go i przerywa walkę – działa też na stado)* – użyj do końca '24
– darmowe usunięcie okresu rehabilitacji* – użyj do końca '24
Fabularne: aloes w doniczce z kondorem. czarno-srebrne nakładki na pazury, obrączka dla kury, piaskowcowa miseczka i tłuczek, szamański talizman
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek