Stado: Słońce
Ranga: Pisklę → Adept → Wojownik
Wiek: 1 księżyc
Rasa: północno-górski
Płeć: samiec
Znak Losu: Nytba
- Najważniejsze cechy wyglądu:
» Łuski i futro;
» Skrzydła błoniaste, jedna para;
» Dwie pary łap;
» Kolor oczu: prawe błękitne, lewe fiołkowe;
» Dominujący kolor smoka: Czerń,pomarańcz i biel;
» Gigantyzm (2m);
» Znaki szczególne smoka: Gęsta, trójbarwna sierść, dwie pary uszu, krępa sylwetka;
» Zieje lodem;
Wygląd:
Batsu będąc pisklęciem wyglądem przypomina raczej trójbarwną , kulkę futra z wystającymi błoniastymi skrzydełkami, ogonkiem i masywnymi łapkami. W młodym wieku wyróżnia się jedynie swoją masą, ponieważ przez wrodzony gigantyzm jest bardziej masywny od innych piskląt. Dodatkowo malec odziedziczył po swojej matce charakterystyczne cechy, takie jak heterochomię i podwójne, trójkątne uszy. Czoło malca jest ozdobione dwoma wypustkami które w przyszłości wyrosną na okazałe i kręte rogi. Tors, brzuch i ogon pokrywają się szerokimi łuskami, które odstają na samym końcu ogona. Reszta ciała okala grube trójbarwne futro doskonale nadające się na mroźne zimy.
Charakter: Pisklę o łagodnym charakterze, uwielbiające życie rodzinne. Batsu jest czuły i cierpliwy nawet jak na tak młody wiek, ciężko znaleźć w nim jakąkolwiek formę agresji. Ustępliwy i średnio asertywny, typ pisklaka który woli słuchać, niż działać. Uwielbia spanko.
Historia: Dość sporych rozmiarów owoc miłości między Rozwianym Dmuchawcem (Aparycja) i Żaru Słońca (Percepcja)
Punkty Honoru: 3 i 1/3
Punkty Fabuły: 13
- ATUTY
– Pechowiec
– Chytry przeciwnik
– Czempion
– [grupa czwarta]
ATRYBUTY
Siła: 3
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Moc: 2
Percepcja: 2
Aparycja: 3
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 2
Atak 2
Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
– obronna 1
– ataku 1
– precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 1
Śledzenie 1
Perswazja 1
Umiejętności specjalne
Warzenie eliksirów:
– leczących 0
– ochronnych 0
– wspomagających 0
Tworzenie run:
– ochronnych 0
– ataku 0
Błysk przyszłości 0
POZOSTAŁE- Ekwipunek
Pożywienie: 2/4 mięsa, 1/4 roślin
Kamienie: 2x granat, koral, nefryt
Kryształy: –
Runy: –
Eliksiry: –
Inne bonusy:
– czterolistna koniczyna (jednorazowy Szczęściarz)* – użyj do końca '24
– psikus Riromiego (jednorazowy Chytry Przeciwnik)* – użyj do końca '24
– szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)* – użyj do końca '24
– możliwość odwiedzenia głębin (5 postów, potem postać musi się wynurzyć) – L23, zużyj do końca '24
Fabularne: naszyjnik z kłem bazyliszka, złote kolczyki, szklana kula
Stan zdrowia – kliknij
- Ekwipunek