▶ zwiad
● trwa
? maybe
× zakończona
·
• • • • • •
spis fabuł p i s k l ę
× wyklucie
× pisklęca bitwa
× wycieczka z dziadkiem
× Ostatni Ognisty
× ceremonia na adepta
a d e p t
× rekrutacja na Czarodzieja
× Axarus i jego duchy
× co tu robi pisklę?
× pierwsze zaproszenie na Przygodę
[feralna walka z koboldami i nieudana pomoc Verhu – polowanie]
× ceremonia – Aventus przywódcą
× modlitwa Księżycolicej
[nieudana próba oswojenia biesa – polowanie Aie]
× poranek po odejściu Wschodu
× wizyta u nowego przywódcy
× ceremonia i zbiorowe męczenie Kaveha
× Su – o rodzicach
× pchły, Bebe przybywa na ratunek
× oswajanie hipogryfa – polowanie Przeklętego i kontynuacja – bronić Bebe!
× wybudzanie Baal ze smoczego snu
▶ wyprawa z Synem Przygody, oswojenie Kirima
× ceremonia na czarodzieja i konfrontacja z Aie
c z a r o d z i e j
× eksperymenty na roślinach i kuropatwa: kolejny zdrajca godny sympatii
× telefon ratunkowy: kiedy jest już zdrada?
× obcy na terenach
× łowcy smoków nadchodzą
▶ zwiad z Synem – dwa elfy, jajko i książka o przygodach
× ceremonia przyjęcia pustynnych i na zastępcę
z a s t ę p c a
× tradycje!
◆ atak na okręt
× rozmowa z Synem po okręcie – kałamarz, strzała i wątpliwe decyzje
× nikt nic nie wie, ciemno jest i w ogóle... zwiedzanie obozu Ognia, sen i pewne odkrycie
× lektura cmentarnych kurhanów – rozmowa z Khartem o wierze i okolicach
× spacer z Citi
× zastępczo-prorocze ustalenia ze Strażnikiem
× rozmowa z Żarem o polityce i cieniu
× a tu ktoś sprząta... spotkanie z Veir przy jej kapliczce
▶ zwiad z Synem – ale te elfy uparte... a jajka nadal nie ma
× pokłosie zwiadu – coś o miłości
× Khamsin zdaje raport ze zwiadu i proponuje wspólne polowanie
× wspólne polowanie!
▶ 28.03 – piraci sojusznikami, Landaria w ciąży
× cringefest z Su
× burzliwe zebranie stadne o sojuszach i współpracach
× Debiut się kąpie
× o-o... nocna schadzka ze Świstem
▶ 19.04, 02.05, 12.05 – gnomia potańcówka
× uczenie Głogowego smoczego?
◆ rekonesans
× z Czuwaliczką razem na ceremonię
× dum dum dumm, nadchodzi Korozja
▶ 13.05 – z Khamsinem i Citi na spalonej wyspie
× Pasterz, Córa, Żar
× cerka
× wyklucie Razithal
× wyklucie Azfel
× cerka
× wizyta u Baal
× Beryliith
× Czereda
× Sulanar
▶ 09.07 ze Strażnikiem – owce Żarkarda
× Arel prowadzi pierwszą swoją ceremonię
× Su chce pogadać
× i Ezoteryczna chce pogadać
▶ 14.07, 22.07 – elfy i prawie-rozpierducha świata ze Świstem
× wezwanie Pasterza do leczenia
× Przenikliwy też chce pogadać
▶ 27.07 – randomowa impreza z Topolą, Erozją i... Znamieniem?!
▶ 12.08 – trytonki
× przyjęcie Illianah
p r z y w ó d c a
× mianowanie na przywódcę
× przyjęcie Nirr'ii
× wezwanie elfów
× po-płetwalowe podsumowanie
× smutny spacerek z Rytmem
× powrót Żaru?
▶ zwiad rodzinny u Axa; bitka dzieci
× bogowie grzmią – nie będzie Ezoteryki Tarrama
▶ Veir – zwiedzanie jaskini
× ceremonia – pochopne słowa, przemoc, degradacje i wygnanie
× Sekcja chce do Słońca
× Manci zjada Topolę
× intruz na granicy i fabuła po niej
× klucie dzieci – Ultori i Iangakuki
▶ na ratunek Su
▶ Veir – cd zwiedzania jaskini, stalagmit mówi
◆ Nowa Trundia – negocjacje I
× Nirr'ia klerykiem
× rozmowa z Daenjer – o co chodzi ze Zwinką
× ta jedna ceremonia z przyjęciem Sekcji
× zerwanie ze Świstem
× śmierć z łap demona Viliara
p o__ś m i e r c i
× Ołtarz Erycala, Veir i niewyleczone kalectwo
? pośmiertne spotkanie z Su
▶ martwy Świst w rękach Pani Jeziora
× wskrzeszenie odzyskanego Śwista
● rozmowa ze Strażnikiem – o Świście
× ceremonia Lazurki i Kukiego
× Enge – Uessasie, błagam...
● nadrabianie i bonding z Widmem
× Ultori próbuje nabyć MP
× Arimara chce zamieszkać w Słońcu
▶ Odzyskanie zmysłów – dług wobec Pani Jeziora
● powrót do korzeni z Powiernikiem
× ceremonia – Następny Kolec
● Egzekucja
● Świst
● negocjacje z Nową Trundią part 2
● rozróba po Rathen
× pożednanie z Firellą, Almarem i Meloriel
● kolejne fabu z synem incoming
● Ryceska po Rathen
• • • • • •
• • • • • •
• • • • • •
ściąga PH i tytuły
1 PH – amemait, demon, hydra, jednorożec, lewiatan, mantykora, żywiołak
2/3 PH – bazyliszek, bies, feniks, gryf, hipogryf, kelpie, leszy, niedźwiedź, puma, rekin
1/3 PH – barakuda, błotnik, brzeginia, chmurnik, chochlik, delfin, drakonid, ekimma, goblin, harpia, kokatrys, kotołak, kruk, latawiec, licho, lis, mamuna, niedźwiedź (młody), orzeł, pegaz, ryś, salamandra, sokół, sowa, topielec, wąż błotny, wilk, żbik
Poskramiacz – hydra, bies, puma/5 [zostają: amemait, bazyliszek, gryf, niedźwiedź]
Niezwyciężony – 1/8
Nieśmiertelny – 1/5
hydra viewtopic.php?p=627883#p627883
bies viewtopic.php?p=628642#p628642
puma viewtopic.php?p=630548#p630548
hipogryf trwa
• • • • • •
kryształy – Pojętnego Ucznia
– Włóczykija
– Ideału – ponowne użycie atutu
– Obieżyświata – fioletowy – więcej wymian w ołtarzu
– Kolekcjonera – rozbielony cytrynowy – zakaz omdlenia na 2 tury
– Gladiatora – mieniący się czerwień/bordo – usunięcie rehabu
– Doświadczonego – czysta kość – 6 tur w głębinach
– Pogromcy